Ukor Türku

November 27, 2008

Potem, ko je hotel predsednik države, najbrž iz osebnih razlogov (svojih ali koga drugega?), zablokirati diplomatsko kariero doslej najuspešnejšemu slovenskemu diplomatu, je danes Pahor potegnil svojo prvo potezo, vredno premiera: Rupla je imenoval za osebnega odposlanca.

Kdor je opazoval zunanjepolitično dogajanje od obdobja pred osamosvojitvijo pa do izvedbe slovenskega predsedovanja EU, in mu ni opralo možganov pisanje 571-ih podpisnikov famozne novinarske (š)peticije, lahko potezo premiera samo pozdravi. Rešil je čast enega od osrednjih soustanoviteljev naše države, s tem pa tudi navzven ohranil ugled slovenske diplomacije v celoti.

Očitno se na levici vendarle nekaj premika v smeri moderne socialdemokracije.

  • Share/Bookmark

32 odgovorov na temo “Ukor Türku”

  1. Pris dne November 27, 2008 ob 17:46

    Ti se hecaš?

  2. frenki dne November 27, 2008 ob 17:49

    Predsednik je edini ki je Ruplu pokazal kje mu je mesto, na smetišču zgodovine. Pahor pa je že takoj na začetku pokazal da ne bo naredil nič. Sicer pa je bilo to tudi za pričakovati. Da nekdo že na začetku naredi tako veliko kozlarijo je samo dokaz da je totalno nesposoben.

  3. Clytie dne November 27, 2008 ob 18:03

    Prej kapo dol Türku, da se ni uklonil pritiskom in je ravnal po svoji vesti in presekal s sramoto, ki jo je g. zdaj osebni odposlanec, povzročal naši državi v mednarodnem prostoru.
    Pahor je pač storil, da je volk sit in kozel cel. Elegantna rešitev, ki pa ga bo še tepla po glavi.

  4. rokg. dne November 27, 2008 ob 18:12

    Ne, Pris, ne hecam se. Sem pač pozorno spremljal procese osamosvajanja Slovenije in nato izvajanje zunanje politike naše države. Pri sebi sem ocenjeval rezultate dela države v mednarodnih odnosih in sem z njimi zelo zelo zadovoljen. Ve pa se, kdo je bil skoraj ves čas v ospredju naše zunanje politike.

    Tako da bi ti bil silno hvaležen za morebiten vsebinski protiargument, ki ne bi vseboval osebne note v razmerju do Rupla, ampak bi se nanašal na njegovo delo.

  5. Clytie dne November 27, 2008 ob 18:18

    Rok, morda lahko za protiargument začneš z branjem tega bloga: http://www.ednevnik.si/?w=TomoKultivator

    Morda je v njem tudi osebna nota, ampak to se največkrat zgodi, ko ljudje izgubijo zaupanje v kredibilnost oseb zaradi njihovega (ne)dela.

  6. rokg. dne November 27, 2008 ob 18:27

    Clytie, oprosti, toda ne bom bral tvojih argumentov, če jih je napisal nekdo drug. Tudi osebna nota bi me pri zadevah, ki so po naravi funkcionalne, motila. Brez zamere. Lahko pa poveš, kaj misliš ti in od kod ti te misli, pa se z veseljem pogovorim s tabo.

  7. Rak dne November 27, 2008 ob 18:32

    “Očitno se na levici vendarle nekaj premika v smeri moderne socialdemokracije.”

    Očitno je to za Slovenijo najpomembnejše

  8. Pris dne November 27, 2008 ob 18:34

    @rokg: Ravno zaradi osebnih not mu Türk in večina slovenskih diplomatov in uslužbencev MZZ ne zaupajo. Osebna nota pa je v diplomaciji še kako pomembna. Pišeš, kot da je za vse zunanjepolitične uspehe Slovenije zaslužen zgolj Rupel, kar je daleč od resnice. Bil je zraven, v času Drnovškovih vlad je bil celo bolj kot ne odrinjen na stran in je zadeve glede EU in NATO v glavnem vodil kar Drnovšek osebno. Sploh pa je bil pristop k EU in NATO bolj posledica ekonomskega in siceršnjega družbenega stanja Slovenije, ne pa toliko uspešne zunanje politike.

    Ne razumem, kako mu lahko kdorkoli priznava kompetenco, poglej samo njegove konstantne nepremišljene izjave (npr. o vlogi medijev kot podpiralcev vsakokratne oblasti) in težnje po lastnem okoriščanju (afera diplomatska akademija). Spomnimo se, kolikokrat se je pritoževal, da so njegove izjave vzeli izven konteksta ali jih slabo prevedli. Uf, tega je še pa še. Kaj takega si ugleden diplomat ne bi smel privoščiti, njihove izjave morajo biti jasne in premišljene. Mar ga ni nek ugleden evropski bilten nedavno označil za “robatega” zunanjega ministra? Očitno je tak njegov imidž na mednarodnem parketu. Take stvari v diplomaciji še kako štejejo!

    Položaj slovenskih manjšin je na najnižji točki, ker so bili očitno Ruplovi interesi drugje – potovanja v Bruselj in drgnjenje komolcev na večerjah z raznimi ugledneži, katerim se – bog ne daj! – on že ne bo zameril. Spomnimo se afere, ko je vnaprej podprl za našo manjšino dokaj neugodno rešitev Avstrije, potem pa z malodane inkvizitorskimi sredstvi iskal “krivca”, k je zadevo posredoval medijem (čeprav dokument ni imel niti oznake, da je zaupen).

    Osebnega šoferja za njegovo Marjetico (kaznivo dejanje zlorabe uradnega položaja!) in razne diplomatske faux-pase niti ne bi omenjal, ker zadeve preveč dobro poznam. Poanta je, da se je nabralo malo morje takšnih in drugačnih očitkov, tako da takšna oseba zame v mednarodnem prostoru nima
    kaj iskati.

    To, da je mednarodni položaj Slovenije dober, se strinjam, ni pa takšen po Ruplovi zaslugi.

  9. rokg. dne November 27, 2008 ob 18:42

    Rak, socializem, kakršnega smo poznali, ne trpi opozicije. Socialna demokracija, kakršno nakazuje Pahor z današnjim dejanjem (in še nekaterimi podobnimi), pa napoveduje postopen prihod demokracije tudi v slovensko notranjo politiko. Seveda pa bo ta bitka zanj zelo težka. Razen, če poteka dogovorno z drugimi nosilci realne moči.

  10. Clytie dne November 27, 2008 ob 18:51

    No, tačas je že Pris prav lepo opisal izhodišča mojega razmišljanja glede te zadeve.
    Vseeno pa priporočam tudi branje linka, ki sem ga podala prej (in ne, to niso bili argumenti per se, ampak dodaten vpogled na zadevo morda z drugega brega).
    Lep pozdrav!

  11. nimiy dne November 27, 2008 ob 18:52

    jaz bi pa res rad slišal glede velikih zunanjepolitičnih uspehov rupla, s katerimi naj bi si zaslužil vse te funkcije, ki si jih je prigrabil. mislim, navedba enega bi bila že dovolj. pa ne mi o vstopu v nato ali pa EU, ker to je bilo še najmanj odvisno od ministrstva za zunanje zadeve.

    dovolj je, da pogledamo na odnose s hrvaško, kar je dejansko edini resni zunanjepolitični izziv. jaz ne samo da ne vidim da bi ruplu karkoli uspevalo v pozitivnem smislu, ampak imam občutek, da je sloveniji njegov pristop celo škodoval.

    pa da niti ne omenjamo vseh afer, aferic in škandalov, v katerih je bil kot minister za zunanje zadeve ter tudi drugače vpleten. od nezakonitih prisluškovanj ter nadziranj, do spornih kadrovanj, za kar ga je kritiziral celo sam virant, torej kolega v janševi vladi, pa vse do zlorabe službenega avtomobila ter šoferja v osebne namene njegove žene.

    mislim, če ti ni jasno, da je rupel šolski primer političnega kadrovanja ter klientelizma, potem je škoda časa. premier pahor je pa dokazal, da je tak način očitno postal v sloveniji stalna praksa. jaz osebno proti ruplu nimam nič. se pač znajde. je pa škoda za slovenijo, da v veliko primerih kriterij politične in ne strokovne narave. dimitrij rupel je pač očitno nedotakljiv.

  12. baraba dne November 27, 2008 ob 18:59

    Narod (za politike “raja”) se bo zopet razdelil in prepiral na ulicah ter po blogih, politiki pa si bodo tako kot vedno lepo razdelili stolčke, plače in številne ugodnosti. Levi in desni.

    Ljudje, ste res tako slepi? Sploh vidite, kaj delate? Z neznanci se prepirati in do onemoglosti zagovarjate ljudi, o katerih ne veste nič! Razen tistega, kar vam servirajo po medijih.

    Začnite se že enkrat boriti zase, ne pa za te svinje, ki se prerivajo okrog korita.

  13. rokg. dne November 27, 2008 ob 19:10

    Pris: “Sploh pa je bil pristop k EU in NATO bolj posledica ekonomskega in siceršnjega družbenega stanja Slovenije, ne pa toliko uspešne zunanje politike.”

    Navedel si mnogo argumentov, ki brez dvoma držijo. Od občasne robatosti ex zunanjega ministra, do prevažanja Marjetičinih sanitarnih potrebščin z državno limuzino. Storil je tudi kar nekaj političnih napak in s tem izkazal, da niti on še zdaleč ni nezmotljiv. Tudi proces približevanja EU in NATO je brez dvoma potekal s širšimi zamahi in je bil plod dela dosti širšega tima, pri čemer sta od politikov igrala pomembni vlogi zlasti dr. Potočnik z ekipo in seveda (na koncu) z vseh strani linčani prejšnji predsednik republike.

    Ampak na marsikaj si pa – po mojem mnenju – pozabil. Da se je v zaključnem obdobju slovenskega pridruževanja EU in NATO prav Rupel udeleževal odločilnih sestankov na evropskih vrhovih, da je marsikatera tovrstna (tudi na širši ravni od evropske) vrhunska srečanja vodil, sodeloval v procesu sprejemanja pomembnih odločitev na, naj rečem – nadslovenskih ravni, in tako naprej … da je Slovenija požela za te svoje podvige nedvoumno (čeprav, zlasti glede na svoje notranjepolitične okoliščine, morda nekoliko prizanesljivo) odobravanje mednarodne skupnosti. In pozabil si, kdo je bil ves ta zadnji čas tudi formalno odgovoren za zunanjepolitično delovanje naše države. Skratka, opisal si mi samo senčno stran Ruplove kariere.

    Tudi sam sem si želel v zadnjem mandatu še boljšega ministra za zunanje zadeve, celo žal mi je bilo malo, da niso že prej na to mesto pripeljali sedanjega predsednika države, ker sem ga pač poznal kot izvrstnega strokovnjaka za mednarodne odnose. To pa sem obžaloval le do predsednikovih zadnjih potez na mednarodnem področju, ki so se izkazale za izrazito notranjepolitične.

    In še bistvo: če nekdo opravi zelo pomembno delo pri ustanavljanju tvoje države, potem pa na vrhuncu razvoja tvoje države podpisuje zunanjepolitične akte, kakršnih ta dotlej sploh še ni podpisovala, in zdrži pri tem do konca vseh svojih mandatov, pa še čez, potem mu izkaži dolžno spoštovanje in se ne pridružuj hordam, ki so jih njegovi politični nasprotniki nagnali na njegov linč. Tudi če te k temu nagovarjata nekdanji visoki uradnik OZN in njegov politični kabinet.

    Zgleda, da moramo pri nas linčati ravno najuspešnejše politike.

  14. Pris dne November 27, 2008 ob 19:36

    @rokg:
    Napisal sem svoje mnenje in ne mislim polemizirati. Toliko pa poznam zakulisje, da lahko trdim, da Rupel pri odločitvah, ki so bile pomembne za to državo, ni imel takšnega vpliva, kot bi bilo za pričakovati glede na njegov položaj. Navsezadnje on ni strokovnjak za mednarodno področje (čeprav se za to ima), še manj za diplomacijo, je le priučen in to se mu vidi pri vsakem nastopu in sprejemu. Zgolj dejstvo, da je bil zunanji minister (politična funkcija) v ključnih trenutkih, meni ne pomeni nič, sploh pa v diplomaciji, kjer si dejansko ne moreš privoščiti kiksov, kot sem jih naštel (in ki še zdaleč niso vsi).

    Zdaj pa se je velecenjeni gospod Rupel očitno iz politika mnogih barv prelevil v nadstrankarskega strokovnjaka. Meni gre na bruhanje. :roll:

    In tu ne gre za levo in desno. Nič ne bi imel proti, če bi si Pahor za svetovalca na kakšnem drugem področju izbral katerega od ministrov prejšnje vlade, ki so dejansko bili strokovnjaki (npr. Virant, morda Žerjav), pri Ruplu pa gre za osebo, ki ji celo Pahorjevi nasprotniki odrekajo kompetence. Poznam kar nekaj “desno” usmerjenih intelektualcev, ki niso bili zadovoljni z Janševim izborom ravno na področju zunanjih zadev.

  15. rokg. dne November 27, 2008 ob 19:52

    @nimy: “… premier pahor je pa dokazal, da je tak način očitno postal v sloveniji stalna praksa. jaz osebno proti ruplu nimam nič. se pač znajde. je pa škoda za slovenijo, da v veliko primerih kriterij politične in ne strokovne narave …”

    Strinjam se s tabo, da gre tu za politiko, ne za strokovna vprašanja. Tako pač je v politiki. Za razliko od tebe pa mislim, da Pahorjeva vlada s tovrstnim ravnanjem v kadrovanju ravno – vsaj na prvi pogled – nekoliko odstopa od bolj ali manj uveljavljene prakse velike večine poosamosvojitvenih vlad.

    Nisem pričakoval, da bi Pahor imenoval Rupla za zunanjega ministra, in si tega seveda niti nisem želel, sem pa zadovoljen, ker mu je premier omogočil vsaj dostojen umik s prestižne funkcije, ki jo je – pod črto, z vsemi plusi in minusi – opravil zelo solidno. Kapo dol. Midva, nimy, je oba skupaj ne bi opravila niti pol tako dobro.

    O politiki s Hrvaško pa drugič, po naslednjem sestanku našega novega zunanjepolitičnega vodstva z njihovimi šefi. Ta prvič itak ni nihče ničesar pričakoval.

  16. rokg. dne November 27, 2008 ob 20:10

    Pris: “… pri Ruplu pa gre za osebo, ki ji celo Pahorjevi nasprotniki odrekajo kompetence. Poznam kar nekaj “desno” usmerjenih intelektualcev, ki niso bili zadovoljni z Janševim izborom ravno na področju zunanjih zadev.”

    Prepričan sem, da je tako, kot praviš.

    S svojim mnenjem sem se tule znašel v nekoliko nehvaležni vlogi Ruplovega advokata, kar mi ni prav všeč. Čeprav malce tudi uživam, kadar se moje mnenje ne sklada z medijsko oblikovanim mnenjem večine.

    Ampak – ne glede na to – nisem pač “kupil” predsednikovih argumentov, ki so se začeli z “neizpolnjevanjem pogojev za zasedbo mesta veleposlanika” in končali z “nezaupanjem predsednika do nekdanjega zunanjega ministra”. Ves čas se je videlo, da je zadaj notranjepolitična težnja – onemogočiti diplomatsko kariero nekomu, ki se je nekaterim hudo zameril. Ukrep se mi je zdel preveč socrealističen, cunamski in sploh tudi človeško pregrob, še zlasti zaradi skrbno organizirane medijske podpore, ki rezultira v vsesplošnem blatenju nekega politika. Ta pa je prispeval k državnosti več kot večina tistih, ki so ga zdaj skušali zminirati do konca. Ne gre mi sicer na bruhanje, upira se mi pa.

    Tako da je Pahor pri meni dobil dvojni plus: prvega zato, ker v veliki meri drži besedo o kadrovskih cunamijih in upošteva pri tem tudi razsežnost človekovega dostojanstva, drugega pa – naj to ostane med nama – ker se s tem nekoliko omehča konservativna trdnost vladajoče leve koalicije, ki se mora odznotraj nujno modernizirati, sicer bo pohodila zametke komaj nastajajoče slovenske demokracije, ne da bi to hotela.

  17. nimiy dne November 27, 2008 ob 20:39

    rokg,

    jaz res ne vidim kakšne velike geste v tej pahorjevi odločitvi. če bi pahor res želel s tem preseči delitev na naše in vaše, potem bi lahko k sodelovanju povabil ljudi, ki so se res na svojem področju izkazali. recimo viranta, kar je omenil že pris.

    ker rupel, razen kilometrine, ki jo je, še enkrat ponavljam, dosegel po političnih zvezah, nima nobenih dosežkov, s katerimi bi se lahko naokoli hvalil.

    in pahor ruplu ni omogočil dostojnega odhoda, ampak mu dal še eno priložnost, da nadaljuje s prakso nekvalitetnega dela v zunanji politiki. in zakaj? zaradi katerih zaslug? kaj pa recimo ostala dva ali trije kandidati za veleposlanike, ki jih je turk, po moje tudi upravičeno, zavrnil? zakaj pa pahor še njim ne ponudi kakšne funkcije? a vidiš v čem je problem? klientelizem je pač namenjem zgolj nekaterim. v tem primeru ruplu.

    jaz zagotovo ne bi bil dober zunanji minister, ampak sem prepričan, da je ogromno ljudi, ki bi bili od rupla neprimerno boljši in so tudi bili. ampak ko se kadruje po politični liniji, potem to pač ni važno.

    kar se pa odnosov s hrvaško tiče bi te pa spomnil samo na to, da je pokojni drnovšek z enim samim posredovanjem dosegel več kot pa minister rupel v vseh svojih mandatih. govorim o sporazumu drnovšek račan. in tudi če vzamemo v obzir dejstvo, da se je s hrvati težko karkoli zmenit, ker pač niso zaupanja vredni, pa je problem v tem, da je rupel s svojimi izjavami odnose še poslabševal. bi pač vsaj bil tiho, če ni mogel nič doseči.

    in če že govoriš o tem, da se nekomu onemogoča diplomatsko kariero in da je to obsojanja vredno, potem te sprašujem, a je res tako ok, da se nekomu omogoča politično in še kakšno kariero pa če prav se nikoli ni izkazal? a je politični klientelizem zate ok?

    in se mi zdi smešno, da na primeru rupla govoriš o tem, da naj bi se s tem ohranjalo slovensko demokracijo. mislim, a s klientelizmom in političnim kupčkanjem? ja, demokracija in pol.

  18. rokg. dne November 27, 2008 ob 20:54

    Vidim, nimy, da se nisva razumela skoraj v ničemer. Nič hudega in nič novega. Saj mi tudi ni bilo do tega, da bi se o tem s kom strinjal. Hotel sem samo povedati, kaj mislim. Tudi zato, da ne bi bil eter poln samo enosmernih stališč.

    Če bi Kučan, Drnovšek, Janša, Pahor … mislili tako kot ti (“… ker rupel, razen kilometrine, ki jo je, še enkrat ponavljam, dosegel po političnih zvezah, nima nobenih dosežkov, s katerimi bi se lahko naokoli hvalil …”), ga ne bi vabili v svoje ekipe. In če se tudi s tem ne strinjaš, potem si pa res samonikel premišljevalec.

  19. nimiy dne November 29, 2008 ob 17:38

    rokg,

    kučan je vabil rupla kam? kar se drnovška tiče bi se tudi lahko informiral. drnovšek je ruplu zaupal tako zelo, da se je o vseh pomembnejših zunanjepolitičnih zadevah menil kar sam. lep primer je sporazum drnovšek račan. še en dokaz, kako zelo je dnovšek zaupal ruplu je to, da je recimo kot predsednik države v zunanjepolitičnih zadevah raje deloval samostojno, kot pa da bi to poček preko MZZ, kjer je bil pač šef rupel. spomni se pobud za kosovo pa darfur, zaradi katerih ga je tudi sam rupel potem kritiziral. tako da se raje prej o teh stvareh malo informiraj. kar se tiče janše je bila seveda funkcija pričakovana. kot darilo za prestop iz LDS v SDS. tipičen primer klijentelizma, kateremu je očitno podlegel tudi pahor.

    zanimivo pri vsem pa je to, da mi do sedaj še nihče, s katerim sem glede tega debatiral ni naštel nekih ruplovih zunanjepolitičnih uspehov, oziroma dosežkov. res zanimivo. ga pač podpirate zaradi lepštega. saj on ma vas tudi rad, ker mu dovolite, da si s slabim delom služi velike denarce.

  20. rokg. dne November 29, 2008 ob 18:15

    nimy,

    na Brione.

    Drnovšek je bil že linčan, z vseh strani, zato ga pustiva počivati v miru.

    Ruplov prestop v SDS je imel – mutatis mutandis - za to stranko tedaj približno takšno težo, kakor pozneje prestop skupine poslancev iz LDS v stranko Zares.

    Ruplove podvige sem deloma naštel že v zgornjih komentarjih, s tem da sem upošteval samo obdobje po osamosvojitvi. (S svojimi zapisi, razmetanimi po etru, sem bil do njega večkrat tudi kritičen.)

    Da ima Rupel rad mene oziroma nas, kot mi praviš? – Ne bi rekel, da se kaj posebej vznemirja zaradi mene in meni podobnih primerkov.

    *********

    Moč je v politiki pomembna, veš. In nekatere politične osebnosti jo imajo, zato vedno igrajo bolj ali manj pomembno vlogo v vsakdanjih političnih špetirjih. Rupel je očitno že ena izmed njih, za razliko od tistih politikov, ki so po izgubljenih volitvah preprosto poniknili.

    Sicer pa pravijo koalitorji, da se je treba počasi pomiriti glede tega razpleta “nepomembnih” dogodkov, povezanih s slovensko zunanjo politiko.

    (Čeprav po moje zadeve še ni konec in ni tako nedolžna, kot je videti v oranžni svetlobi.)

    LpR

  21. nimiy dne November 29, 2008 ob 18:55

    lol. na brione ni šek na povabilo kučana, ampak kot zunanji minister. kaj pa kučan o njegovem delu misli, pa tudi ni skrivnost.

    ruplov prestop sem jaz omenil zato, ker si ti izbiro janeza janše interpretiral kot to, da je pač rupla postavil za ministra zato, ker naj bi obvladal. zanimivo je celo to, kaj si je janša o ruplu mislil preden ga je sprejel v stranko in tudi obratno. da ne boš bluzil v tri dni si preberi tole:

    http://www.mladina.si/tednik/200428/clanek/slo-tema–jure_trampus/

    samo za posladek:

    “Ko je Rupel postal član Drnovškove vlade, je poslanska skupina SDS seveda glasovala proti njemu. ”

    lol, tako da ne bit preveč naiven.

    glede ruplovih podvigov sem šel brati tvoje komentarje. in razen tega, da si pač ugotovil, da je bil minister toliko in toliko let, in ja, kot minister se je seveda moral udeleževati tudi kakega sestanka in kak list papirja podpisati, nisi omenil niti en njegov dosežek. tako da se boš moral glede tega malo bolj potruditi, kar je pa seveda zelo težko, glede na to, da rupel res ni dosegel nič omembe vrednega, oziroma nič kar ne bi dosegel kdorkoli bi že bil takrat minister.

    in seveda se rupel ne vznemirja zaradi tebe ali pa kogarkoli že. on bo imel super službo, vlekel mastno plačo, naredeli pa itak nič.

    moč v politiki je zagotovo pomembna. pomembno pa je tudi to ali to moč uporabljaš za dobro države ter državljanov ali pa za lasten interes. mislim, da glede rupla o tem ni dvoma.

  22. rokg. dne November 29, 2008 ob 19:43

    Eh, jaz pa mislim, da (vsaj zate) JE skrivnost, kaj je bil Kučan mislil o kadrih njegove stranke, porazporejenih po novonastalih strankah Demosa. Rupel mu je medtem seveda že krepko zrasel čez glavo, pa ne edini izmed njih.

    Nič ne vem o tem, da naj bi jaz “… izbiro Janeza Janše interpretiral …”, kot se ti je zapisalo. (??) Malo si se zmedel?

    Mladine že vsaj petnajst let ne berem več, ker to ni zdravo za možgane.

    Ne vem, zakaj bi se moral potruditi z navajanjem Ruplovih uspehov, ko pa je že šef vladajoče koalicije povedal, da gre – poleg tistih, ki sem jih bežno omenil – predvsem za Dimitrijevo knjižico s telefonskimi številkami, torej za njegove (mednarodne) zveze? (MMGD, tudi B. Trekman jih najbrž nima malo.)

    Če bi bil ti (še bolj) sposoben človek, bi si tudi zrihtal odlično službo, kakršno – kot zgleda – zavidaš Ruplu.

    To, o čem ni dvoma, nimy, pa je najbolj jasno tistemu, ki ve, v kaj ne dvomi.

  23. nimiy dne November 29, 2008 ob 20:49

    kučan se je tako glede rupla kot tudi prejšnje vlade velikokrat javno izjasnil o tem in onem. ponavadi jim ni ravno pihal na dušo. sicer pa sem hotel reči samo to, da rupel ni bil na brionih zato, ker bi kučan to želel, pa verjetno kučan tudi ne zato, ker bi to želel rupel.

    ti lahko seveda pozabiš tudi to, kako ti je ime. dejstva so pa itak napisana:

    jaz sem namreč trdil, da je rupel nesposoben. na to si mi pa ti odgovoril, da ne more bit ravno nesposoben, če ga pa je, med drugimi, izbral za ministra tudi janša. očitno si funkcionalno nepismen, tako da ne veš, kaj to, kar napišeš, sploh pomeni.

    glede mladine lahko celo pozabiš, da obstaja. navedbe v tistem članku so pa preverljiva dejstva. verjetno pa so dejstva tista, ki niso ravno zdrava za tvojo domišljijo. lol

    če že trdiš, da rupel uspehe ima, potem jih boš pa ja lahko navedel. vsaj enega. drugače mi ni jasno, zakaj to sploh trdiš. in spet, kakšne uspehe si ti že prej navedel. a mi copy pastaš vsaj enega, ker sorry, ampak jaz jih nisem opazil. niti engea ne. to, da pa rupel ima veliko kontaktov pa ne dvomim. saj več od izmenjave poslovnih kartic verjetno ni počel.

    ruplu ne zavidam nič. samo moti me, da živi tudi od mojega denarja, čeprav si tega ne zasluži. si pa take službe res ne bi znal zrihtati, ker mi vest tako oportunističnega vedenja pač ne dopušča.

  24. rokg. dne November 29, 2008 ob 21:30

    Nimy, prav veseli me malo podebatirati z navdušenim človekom.

    Kučan se je res tudi zadnje čase rad izjasnil o tem in onem, tu se s tabo povsem strinjam. Mogoče res ni bil preveč srečen, da je imela tedaj Republika Slovenija svojega ministra za zunanje zadeve in si tega ni želel? Oprosti, ampak jaz v to nekoliko dvomim. Vem pa ne. Nisem bral Mladine.

    Aha, zdaj sem našel stavek, v katerem naj bi jaz napisal, da naj bi si “… Janša Rupla izbral za ministra …” Ne bo držalo.

    Napisal sem tole:

    ” … Če bi Kučan, Drnovšek, Janša, Pahor … mislili tako kot ti (”… ker rupel, razen kilometrine, ki jo je, še enkrat ponavljam, dosegel po političnih zvezah, nima nobenih dosežkov, s katerimi bi se lahko naokoli hvalil …”), ga ne bi vabili v svoje ekipe …”

    Glede Janše sem mislil na to, da je Rupla povabil v svojo ekipo, s tem pa si je še okrepil naklonjenost mnogih relativno vplivnih intelektualcev, npr. članov Zbora za republiko, v katerem je ex minister cenjena peršona. (Ti seveda ne veš, zakaj.)

    Na Mladino bi dosti lažje pozabil, če me ne bi pot skoraj vsak dan vodila mimo njenih uradov.

    No, naj – ob tistih, ki sem jih že – navedem dva uspeha najinega junaka, ki ju navajaš ti sam:politična kilometrina, ki jo dosega, in pa politične (tudi mednarodne) zveze. Oboje zna biti zelo koristno za katero koli politično opcijo, ki bi znala to spoštovati in pametno uporabiti.

    In Nimy, ti si bebo, če misliš, da ni počel kaj več od izmenjave poslovnih kartic.

    Od tvojega denarja bi pa Rupel bolj slabo živel, saj bi ga bilo treba razdeliti vsaj na pol, pa že tako ga najbrž nimaš prav dosti.

    Važno, da je tvoja vest čista, moja pa tudi. ;-)

  25. nimiy dne November 30, 2008 ob 01:23

    no, ti bom poskušal prevesti tvoje lastne misli, ker ti očitno res ne gre:

    če bi K, D, J, P mislili tako kot jaz, ki sem trdil, da je rupel nesposoben in kot minister ni dosegel nič omembe vrednega, razen tega, da je pač grel ministrski stolček, potem ga pač ne bi povabili v svojo ekipo. torej, očitno K, D, J, P po tvoje niso istega mnenja kot jaz, kar pomeni, da za njih rupel ni nesposoben… torej, napisal si pač, da če bi janša menil, da je rupel nesposoben, potem ga ne bi dal za ministra. jaz sem pa ti na to odgovoril s člankom v mladini, ki pa ga nisi hotel prebrati. v tem članku pa imaš javne izjave janše o ruplu ter obratno iz katerih je razvidno, da se včasih res nista cenila. janševa SDS rupla kot ministra v drnovškovi vladi sploh ni podprla. ampak ja, v politiki se vse spremeni tudi čez noč, če je treba. torej trditi, da je janša rupla izbral zato, ker je sposoben je malo čudna.

    “Glede Janše sem mislil na to, da je Rupla povabil v svojo ekipo, s tem pa si je še okrepil naklonjenost mnogih relativno vplivnih intelektualcev, npr. članov Zbora za republiko, v katerem je ex minister cenjena peršona. (Ti seveda ne veš, zakaj.)”

    lol. a ja? a brez rupla v sds pa se je bilo za bat, da bo zbor za republiko podprl koga? LDS? lol zbor za republiko in SDS je eno in isto. tako mimogrede. sicer pa ne vem, kje si sedaj to pobral. ker če napišeš, da če bi J mislil isto kot jaz, ki mislim, da je rupel nesposoben, potem ga ne bi dal za ministra, potem jaz res ne vidim iz česa naj bi kdo lahko razbral, da si mislil, da janša vabi rupla zato, da bi ga meli v ZZR še bolj radi.

    “No, naj – ob tistih, ki sem jih že – navedem dva uspeha najinega junaka, ki ju navajaš ti sam:politična kilometrina, ki jo dosega, in pa politične (tudi mednarodne) zveze.”

    a ti sploh razumeš, kaj pomeni uspeh na zunanje političnem področju? kilometrina? a taka brez omembe vrednih uspehov? lol politične zveze? morda mešaš zunanjo politiko z facebookom. lol

    jaz sem morda bebo, ampak ti mi pa ne znaš povedati kaj več od izmenjave poslovnih kartic je ruplu uspelo nardit. saj ko sem te vprašal, da mi našteješ njegove podvige si mi naštel samo kilometrino, torej ja, je grel ministrski stol, pa kontakte, torej izmenjavo poslovnih kartic. kdo je zdaj tu bebo? lol

    ja, očitno ti tvoj intelektualni potencial ne omogoča videti razlike med besedicama tudi in samo. ker jaz nisem trdil, da rupel živi zgolj od mojega denarja. in ja, od mojega denarja bi rupel res slabo živel, od tvoje pameti pa sploh ne. lol

  26. rokg. dne November 30, 2008 ob 08:38

    :lol:

    ” … od mojega denarja bi rupel res slabo živel, od tvoje pameti pa sploh ne … ”

    Se strinjam. (Z mojo pametjo se ne da biti uspešen politik v vseh možnih vladah RS.)

  27. barbiblond dne December 4, 2008 ob 14:25

    Če se ne bi Rupel tako trudil biti antipatičen vsem in vsakomur (ja, mogoče prav zaradi priučenosti), bi marsikdo razmišljal kot rokg. Ker pa smo ljudje več ali manj audiovizualci, neki argumenti niti niso potrebni.
    Ja, imel je pomembno vlogo in jo očitno dokaj dobro opravil. On in Marjetica sta ga tudi sekljala, ampak kako so ga šele drugi!
    Rezultat je, da se je štetokrat se je prebarval in v žepu ima tisto fensi knjižico.
    Nič nimam proti Ruplu, še manj pa zanj, ampak se strinjam, treba mu je dat dostojanstveno mesto in maneken je naredil politično potezo, ki daje upanje.

  28. rokg. dne December 4, 2008 ob 19:05

    Barbiblond, spet se v veliki meri strinjava. Moram o prvi priložnosti prebrat tvojo knjigo.

  29. barbiblond dne December 5, 2008 ob 11:22

    S to se verjetno ne boš strinjal, ampak ja, bom vesela.

  30. rokg. dne December 5, 2008 ob 12:44

    Stopim v Konzorcij, upam, da je niso predobro skrili. Če so jo, pa vidim, da je tvoj založnik uspel založiti z njo celo mojo matično knjižnico.

    Glede na stil tvojega pisanja pa ni razloga, da ne bi užival v branju, tudi če se ne bi strinjal z zapisanim.

  31. barbiblond dne December 5, 2008 ob 13:21

    rokg,
    :lol:
    še kar dobro so jo, pa se jo da zbezat ven.

  32. porednica dne December 9, 2008 ob 18:36

    Rok,
    držimo pesti, da Pahor ne podleže koalicijskim “partnerjem”. Volilci sedaj na veliko razpredajo na temo – volili smo Kresalko, samo da se znebimo Janše-.
    Pa na zdravje.

Trackback naslov | RSS Komentarjev

Komentiraj

Ime

e-pošta

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

  • O blogu in avtorju

    This is an area on your website where you can add text. This will serve as an informative location on your website, where you can talk about your site.

  • Blogrolla
  • Administrator